Kereta Sewa Kota Bharu/ Pengkalan Chepa - Hubungi 013 9064 932

Operasi Kereta Sewa Kota Bharu/ Pengkalan Chepa  bermula jam 8.30 pagi sehingga jam 10.00 malam. Jika ada permintaan tinggi untuk kereta sewa, kami bersedia melanjutkan waktu perniagaan bagi pengambilan dan/atau penghantaran kereta sewa sehingga jam 11.00 malam. Permintaan kereta sewa yang begitu mendapat sambutan penyewa kereta di sekitar dan di luar kawasan Pengkalan Chepa. Kami juga bersedia untuk menyediakan servis kereta sewa kepada mereka yang tinggal berhampiran seperti Kota Bharu, dan Kubang Kerian dengan kadar sewaan yang murah dan berpatutan.

Sebagai makluman, berikut adalah senarai kereta sewa terkini yang bersedia untuk disewa di Kereta Sewa Pengkalan Chepa.

1. Perodua Viva Elite, 1.0 cc
kereta sewa kota bharu





2. Perodua Myvi, 1.3cc (Lagi Best)
kereta sewa kota bharu



3. Nissan Almera, 1.5 cc
kereta sewa kota bharu




4. Perodua Alza, 1.5 cc, Multipurpose Vehicle (MPV), 7 Seaters
kereta sewa kota bharu




5. Honda Freed, 1.5 cc, Multipurpose Vehicle (MPV), 7 Seaters
kereta sewa kota bharu




6. Toyota Innova, 2.0 cc, Multipurpose Vehicle (MPV), 8 Seaters
kereta sewa kota bharu



Dengan kadar sewa yang berpatutan dan deposit yang rendah, kereta sewa dari Pengkalan Chepa sememangya menjadi pilihan setiap penyewa.

Setiap penyewa hanya dikehendaki menyediakan salinan kad pengenalan atau paspot, salinan kad pengenalan penjamin, salinan lesen memandu serta salinan bil utiliti seperti bil elektrik atau bil air buat pertama kali menyewa sahaja. Mereka tidak lagi perlu membawa dokumen tersebut untuk kali kedua dan seterusnya. Memang menyenangkan Kereta Sewa Kota Bharu/ Pengkalan Chepa!

No comments:

Post a Comment