Kereta sewa kota bharu | Sambung Bayar



Dalam keadaan ekonomi semasa yang kurang memberangsangkan, ekonomi masyarakat pula  semakin tidak menentu. Bermula dari episod 1MDB, kejatuhan nilai Ringgit serta kejatuhan harga minyak mentah dunia, lebih mengeruhkan suasana ekonomi yang semakin tenat.

kereta sewa kota bharu sambung bayar
Hal ini lebih memberi pengaruh yag besar kepada syarikat kecil dan sederhana, walhal tidak terkecuali kepada syarikat-syarikat gergasi, namun kerajaan Malay sedaya upaya untuk menyelamatkan mereka disebabkan impak yang lebih besar. Dan yang menjadi pertaruhan adalah pekerja-pekerja kelas pertengahan hingga ke bawah. Status syarikat  yang tidak kukuh agak menggusarkan pihak majikan untuk menukar operasi seterusnya memungkinkan perubahan struktur syarikat. Perombakan dalam struktur organisasi syarikat tidak dapat dinafikan lagi. Seterusnya akan member impak kepada imbangan pekerja dalam sesebuah organisasi. Dan akan berlakulah pengurangan tenaga kerja yang akan menyebabkan pekerja diberhentikan dengan bersyarat atau tidak. Tidak kurang juga yang akan ditawarkan pampasan jika berhenti kerja secara sukarela.

Keadaan ini memungkinkan masyarakat hilang sumber mata pencarian yang seterusnya menyebabkan kesempitan hidup dalam kehidupan yang memaksa perbelanjaan yang semakin meningkat. Akan berlakulah pengurangan dalam bajet untuk pembayaran kos-kos bulanan seperti kenderaan. Bagi mengelakkan hal ini berlaku, kami bersedia menghulurkan bantuan dengan mengambialih pembayaran kenderaan. Dengan kata lain, kami bersedia untuk menyambung bayaran bulanan kepada pihak yang memberi pinjaman atau bank.

Hubungi kami dengan segera untuk penjelasan lanjut berkenaan khidmat pengambilalihan bayaran kepada pihak yang memberi pinjam atau bank.

No comments:

Post a Comment